Przejdź do głównej zawartości

13.05.2018r. Dzień szesnasty :)

Dzisiejszego dnia wybraliśmy się na całodniową wycieczkę na górę Superga. Na nasze szczęście udało nam się załapać na wjazd zabytkową kolejką i podróż na szczyt zamiast 1,5h trwała ok. 10 minut. Mimo kiepskiej pogody i obecności mgły widok ze szczytu wciąż był majestatyczny, a wzrokiem objąć można było całą panoramę miasta. Na szczycie znajdowała się również bazylika, z której szczytu rozciągał się jeszcze rozleglejszy widok. Niestety w drodze powrotnej złapał nas deszcz co zaowocowało rozwojem chorób u niektórych osób. Dzień zakończył się wizytą w pizzerii "La Coccinella".

Popularne posty z tego bloga

20.05.2018r. Dzień dwudziesty trzeci :)

Dzisiejszy dzień był dla nas zarówno wyczerpujący jak i ekscytujący. Wcześnie rano wyruszyliśmy na wycieczkę do Mediolanu. Po dwugodzinnej podróży pociągiem spotkaliśmy się z panią Moniką, która oprowadzała nas po mieście i pokazywała najciekawsze zabytki, takie jak: Galeria Vittorio Emanuele II oraz Mediolańską Katedrę Narodzin Św. Marii itd. Opowiadała nam związane z nimi legendy. Po zwiedzaniu dostaliśmy czas wolny na zakup pamiątek, po czym w pośpiechu wróciliśmy na pociąg do Turynu. Po wyczerpującym dniu czekała na nas pyszna lazania :)

19.05.2018r Dzień dwudziesty drugi :)

W dzisiejszym dniu kilka osób z naszej grupy wybrało się z naszymi wychowawcami na festiwal kwiatów do miejscowości "Venaria Reale" położonej w prowincji Turyn. Spędziliśmy tam miłe popołudnie, nie obyło się również bez zdjęć i zakupu pamiątkowych kaktusów. Niestety w drodze powrotnej złapał nas deszcz, lecz to nie zniszczyło nam humoru i z entuzjazmem całą grupą poszliśmy na pizze do restauracji "Via Baltea", gdzie pracują nasze dwie koleżanki.

15.05.2018r. Dzień osiemnasty :)

Dzisiejszego dnia pani Cyganek wraz z panią Witałą rozpoczęły kontrolę miejsc pracy. Polegała ona na obserwacji praktykantów przy ich codziennych zajęciach i rozmowach z pracodawcami. Poza tym, jak co  dzień, każdy z praktykantów przepracowywał kolejne godziny, nabywając nowe umiejętności i wiedzę.